Összes oldalmegjelenítés

2013. április 23., kedd

A tanulásról, megint...

Most, hogy szinte az egész napomat azzal töltöttem, hogy próbáltam megtalálni a svéd szólások és közmondások magyar megfelelőjét, de legalábbis megérteni a svéd logikát...eljött az ideje annak, hogy meséljek az aktuális tanfolyamról... 
Előtte viszont megmutatom hogyan is működik a köznyelvi svéd és milyen ügyesen nyelik el/vonják össze a szavakat... 
Photo: ;-)
forrás via 
Egy hónapja írtam arról, hogy milyen tankönyvünk van... Azt már be is fejeztük, most nincs könyv, viszont van rengeteg fénymásolat, sokszor nem is a mi szintünknek (B2), hanem a C1-nek, vagyis a felsőfokon értőknek szánt könyvekből. (Ezért küzdök én most a közmondásokkal...Torkig vagyok velük, és már azt is tudom, hogy ezt a művelt svéd ;) is így mondja...)

Hivatalosan nyolcan vagyunk, de a múlt hétfőt leszámítva (a tanfolyam első napja), ez még nem fordult elő. Szerencsére új tanárunk van, aki kifejezetten kényszerít minket a beszédre a legváltozatosabb témákban. Ezért kell nekem a jövő hétre kiselőadást készítenem Magyarországról, azon belül az éjszakai életről és az aktuális politikai helyzetről. A témát a többiek választották ki nekem...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése