Összes oldalmegjelenítés

2012. április 6., péntek

Születésnapi lakoma :)

Múlt héten kedden elmentünk születésnapot ünnepelni (ez már nem az én ünnepségsorozatomhoz tartozott) az Ölrepubliken nevű étterembe. Amint már a neve is mutatja a sörfogyasztás kötelező volt, úgyhogy most néhány sörrajongónak kedvezek a képekkel, szőkékkel sajnos ott nem találkoztam :))). Itt csak csapolt sörből volt vagy húszféle, az üveges söröket nem is számoltam, mert meghaladta a képességeimet ;) Viszont nagyon hangulatos hely, ráadásul a pincér igencsak kedveli az Unikumot és a magyarországi elektronikus zenei fesztiválokat, úgyhogy még kedvesebb kiszolgálásban volt részünk. 

Köstritzer - német barna sör
Young's - csokis barna sör (ha jól emlékszem...)
Fisn'n chips

Viltwallenbergare - vadhúsból fasírt, krumplipürével, borsóval és az elmaradhatatlan piros áfonyaszósszal
(ez a kép nem lett az igazi, néhány sör után és az asztal felett áthajolva...)

Hel råbiff - világos darált marahús, alacsony hőmérsékleten főtt tojássárgája, cékla, szardínia, lilahagyma,  mustár és kapribogyó

Az utolsó ételt választottam, de nem tudtam, hogy mit fogok kapni, és bár le tudtuk fordítani a svéd nevét, hát nem egészen erre számítottam, de nagyon finom volt...csak kicsit furcsa volt, hogy ezt a mixet nem pirítósra kentem, hanem sült krumplit ettem hozzá.

Jó hely, ismétlést kíván, főleg a söröket kéne tovább kóstolni :)

2 megjegyzés:

  1. jó választás - bár ahogy látom rosszul itt nem lehetett volna - az én voksom is ugyanerre esett volna (egyik legjobb étel, amit valaha is ettem az volt, amiről fogalmam nem volt előtte, hogy mit is rendeltem)

    VálaszTörlés
  2. http://hobbiszakacs.blog.hu/2009/06/15/edes_elet_a_beke_utca_12_ben

    VálaszTörlés