Összes oldalmegjelenítés

2012. április 25., szerda

Bio = mozi

Ugye az megvan mindenkinek, hogy minden meglátogatott városból szuvenírt kell venni/vinni, ami leggyakrabban hűtőmágnes...nekünk van egy saját "szokásunk" is, mindenhol, ahová hosszabb időre megyünk, ott megnézünk egy filmet moziban. Göteborgban már kétszer is voltunk, főleg mert első alkalommal nem vittem fényképezőgépet, és nem készültek képek. Másodszorra már rutinos voltam és bent is csináltam, igaz ott a telefonommal...

Mozi távolról, előtérben a város oroszlánjával díszített kuka
Tömeg, mindig tömeg van :)
Az édességes polcok - itt is...
Az aula
A poharakat itt kérem megtölteni :)
Jegyvásárló automata
Itt lehet bankkártyával közvetlenül jegyet venni, a termet, az előadást és a székeket is ki lehet választani. A foglalás átvétele meg a büfében történik, de nem kérik a visszaigazolást kinyomtatva, hanem a bankkártyát húzzák le még egyszer és így találják meg a belépőket. 
Mozivászon :)
SF Bio - a mozilánc

Elsőként a "szuper" John Carter című filmet néztük meg 3D-ben, és itt vettem a legnagyobb hasznát a svéd tanulásnak, mert a különböző űrlények a saját ;) nyelvükön beszéltek, a felirat pedig svéd volt (az egész film alatt persze), de elég sok mindent megértettem ekkor, ami nem feltétlenül következett a vásznon látott eseményekből. A film szerintem elég gyenge volt és a 3D sem sokat lendített rajta, de a legmegdöbbentőbb élmény - számomra - a végén volt, amikor elkezdtek tapsolni a népek, sőt sokan állva tapsoltak a filmhez...

A második film az Éhezők viadala volt, aminél a film végi taps elmaradt, de az elején az élő figyelmeztetés a mobiltelefonok kikapcsolásáról és a wc-k elhelyezkedéséről nem. (Amúgy itt sokan és sokszor járnak ki mosdóba a vetítés alatt.) Ez a film már jobban tetszett, de ahhoz még nem vagyok elég bátor, hogy filmkritika írásába kezdjek, úgyhogy maradjunk annyiban, hogy könyvben százszor jobb volt, mint vásznon, de meglepően jól adaptálták vászonra a szöveget. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése