Összes oldalmegjelenítés

2012. október 25., csütörtök

Már megint a Slottsskogen, még mindig ősz van...

...gondoltam, akkor mikor napközben kitaláltam a mai poszt címét, mert tényleg gyönyörű idő volt, úgyhogy annak örömére, hogy Erika visszatért a városba, beszereztünk egy sétálós kávét és kimentünk a parkba. Most a másik felét jártuk be, mint vasárnap Győzővel.



Valahol a képen rajta van Nils Holgersson is...
Humboldt-pingvinek megbeszélnek :) 
Titkos megbeszélés
Vitatkozás (itt kiderült hogy milyen fura,
 nem is pingvinhez illó hangjuk van ezeknek :)
A Slottsskogenben az a legjobb, hogy mindig másik arcát mutatja, most a régi (és használaton kívüli ) síugró sáncot és a kilátót vettük célba. 
Sánc
Távolban a Botanikus Kert, ez a hegy van a vízesés fölött
Jönnek a fura felhők...
A másik oldalon  pedig gyönyörű kék ég
A nagy híd
A város

Felirat a padon: Jesus är fett!
 Na mit jelent a padon lévő felirat? Lécci tippeljetek, én meg elmondom a magyarázatot, amit Erikától hallottam. Ígértem én már hűtőmágnest és/vagy rénszarvassonkát ajándéknak, most is lehet ezek közül valamelyik, vagy küldök egy képeslapot...na? :)

A házunk oldalról, lenézve a 10. emeletről

...és hogy miért mondtam, hogy nem vagyok biztos abban, hogy ősz van? Egyszerű oka van, délután, mikor a nyelvtanfolyamot mentem intézni elkezdett esni a hő, a jég, az eső, az akármi...közben pedig látszott, hogy a város más részein süt a nap. Kíváncsi vagyok, holnap milyen idő lesz!

Győző képe, távolban a Volvó-gyár

Jégdarabok a kinti bútorokon

4 megjegyzés:

  1. Nagyon szép képek :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, ez elismerés...főleg egy profitól :)

      Törlés
  2. elkezdett esni a hő
    Nagyot esett, vagy ez inkább hó volt?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jogos észrevétel, de most már nem javítom ;) majd mindenki eldönti maga... :)

      Törlés