Összes oldalmegjelenítés

2012. július 19., csütörtök

Ezmiez??? :)

Ha már a 100. poszttal nem sikerült sok kommentet kicsikarnom belőletek, akkor megint kiteszek egy képet, hogy legyen min ötletelni, vajon mit ábrázol :)


 Lehet, megint valami ajándékot kéne felajánlani, hogy a nagy nyári szabadságolások idején is legyen motiváció...de szőkét hazavinni bőröndben nem tudok, és szerintem már mindenki unja a hűtőmágnest is ;) szóval akkor legyen inkább egy adag rénszarvas-sonka a díj... :) (Bár ekkora nyereményhez kicsit könnyű ez a kérdés, azt hiszem...)

11 megjegyzés:

  1. Beee, én tudom, de nem mondom.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Könnyű annak, aki látta már ezt élőben is :)

      Törlés
  2. Olyan, mint egy szelektív grill tálca gyűjtő.:) Bár olyanról még nem hallottam.:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gratulálok, Ön nyert :) egy bodzás limonádé/fröccs társaságában átveheti a nyereményét :)

      Törlés
    2. Ez jó...:) Pedig nem hittem, hogy nyerhetek.:) Mikor vehetem át a nyereményt? :)

      Törlés
    3. Miért ne nyerhetnél? Még a "tenger"es mailcímet használod? Írnék neked mailt a részletekkel :)

      Törlés
    4. Visszataláltam.:) Igen, még használom a tengeres címet.

      Törlés
    5. Ok, írok akkor rendesen, csak közben én is nyaraltam :)

      Törlés
  3. Hátul levő ágyúkból ítélve, a katonák vértjeit tárolják így és itt. Ha valaki megy háborúzni, amit a svédeknél igencsak gyakori, innen veheti fel a szükséges felszerelést. (kérem az ajándékot)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Rossz válaszért nem jár ajándék :) Esetleg próbálkozz a legkreatívabb kommentelő címért tovább :)

      Törlés
  4. Igazabol semmi csak kivalasztottad a legszimpatikusabbat.

    VálaszTörlés