Összes oldalmegjelenítés

2012. július 17., kedd

100.

Ideje posztot írnom, úgy érzem. Egyrészt megrettentem a címben szereplő számtól, másrészt meg utazgattam a Göteborg-Budapest-Prága háromszögben, kis kitérővel a Balatonra, ami azt jelenti, hogy vagy nálunk voltak vendégek, vagy én voltam vendég, tehát sem időm, sem ihletem nem volt az írásra. (Annál több fénykép készült viszont...reszkessetek ;))
Most viszont kezdek visszatérni a göteborgi kerékvágásba, és a 100. poszt alkalmas arra, hogy megköszönjem nektek, hogy olvastok és kommentáltok. Persze engem ismerve nincs köszönet kérés nélkül, tehát lécci tegyetek valami megjegyzést, hogy itt vagytok és olvastok még két hét szünet után (is)...és hogy továbbra is így lesz...sőt, ha még arra is veszitek a fáradtságot, hogy megírjátok miről írjak többet/kevesebbet vagy gyakrabban ;), legyen-e ennyi fénykép; vagy úgy egyáltalán kell-e valami módosítás a blogban, akkor engem rettentő boldoggá tesztek :) Már persze ha van olyan köztetek, akinek ez a célja :)

A 100. poszt kapcsán időszerű lenne valami áttekintés, hogy mi minden történt velünk, de a nagy kaland tavaly ilyenkor még csak részben és nem is nekem kezdődött el, szóval az én szubjektív összefoglalómra még várni kell néhány hónapot...Addig elkezdem - szokás szerint - pótolni a lemaradást és bemutatni a helyeket, hgoy merre jártam, jártunk mostanában. 

És hogy ne maradjon fénykép nélkül ez a poszt (sem), itt egy kép a svéd égboltról, az utcánkban lévő erőd  tetejéről fényképezve:
Fák, nap, felhők...és? :)

8 megjegyzés:

  1. Lelkesen olvaslak továbbra is.
    Írhatnál mondjuk a svéd pasikról... ;)

    VálaszTörlés
  2. Nehéz a sorsa egy blogot írónak (én csak tudom). Persze legyen fénykép, de legyen szöveg is, mert fényképet bőven találni a neten, de a Te személyes élményed, benyomásod, hogy mit ne mondjak véleményed az érdekes. Csak írj szabadon, ami eszedbe jut, amit látsz közvetlenül, vagy az optikán keresztül.Na hej!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nehéz bizony :) Igyekszem több szöveget varázsolni most már, majd jelezd, ha elégedett vagy a fejlődéssel ;)

      Törlés
  3. Vedd elő az irodalmi vénádat és írjál, amiről akarsz sok fényképpel. Remélem segítettem.

    VálaszTörlés
  4. Megírom újra, mert a barátom ( gugli) nem tudta a problémát feldolgozni.
    Vedd elő az irodalmi vénádat és írj amiről akarsz, sok fényképpel. Remélem segítettem.

    VálaszTörlés
  5. Úgy látom, hogy sértődős a barátom, mert mire újra küldtem ő is elküldte.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Rendes tőled, hogy ennyiszer leírtad ;) köszönöm. Megnézem mi maradt az írói vénámból...Aztán majd eldől, hogy mire elég :)

      Törlés