Összes oldalmegjelenítés

2012. június 11., hétfő

Varberg, kite...

 Ha már a blogomnak köze nincs az időrendiséghez, akkor jöjjön az utolsó jó program, ahová volt értelme fényképezőgépet vinni. Azóta az idő még pocsékabb, vagy kicsit esik, vagy nagyon és hideg van...Nem ilyennek képzeltem a svéd nyarat, de - állítólag -  a hét második felében már jobb lesz az idő...

Útközben egy érdekes járgányt fedeztünk fel, igazi svéd specialitás, a képek minőségéért elnézést, ennyire futotta az autópályán :)



Lehetne a poszt része az "Egy nap a városban..."-nak is, azonban a városból lényegében csak annyit láttam, amennyit az ablakon kinézve lehetett, mert a cél a tengerpart volt, így be kell érnetek az ott készült fotókkal...
Előkészületek I. 
Előkészületek II.
Látkép
Látkép, emberrel :)
Kite-sereg
Támadnak a tehenek...
Ez lehetne része az "Ezmiez?" játéknak is...szóval mi van a képen?
Mivel a többiek kite-oltak vagy tanultak kite-olni, ezért kénytelen voltam magamat szórakoztatni...olvastam, sétáltam és fotóztam...
Éljen az árnyékom!
Csendélet I. - Kagylók a víz alatt
Csendélet II. - Kagylók a parton (tollakkal)
Horizont...
...és végül a kedves kis tengerparti házak...pocsék lehet itt lakni... ;)

5 megjegyzés:

  1. medúza homokágyon érlelve

    VálaszTörlés
  2. Ezmiez : ) asszongya: a felső kettő preparált Saab, alattuk egy 12-es kite sárkány, majd kite deszka : ) és lent a medúza koncentrátum : ))) Zzzs ; )

    VálaszTörlés