Összes oldalmegjelenítés

2014. december 5., péntek

4. Free 5. Me

Tegnap este lelkesen összeraktam az alábbi posztot, majd publikáltam és abban a pillanatban realizáltam, hogy összekevertem a napokat... Gyorsan piszkozatba tettem megint és reménykedtem, hogy elkap az ihlet "free" témában is, de miután a munkahelyi váltás óta most először kerültem szembe valakivel, akiben erősen dolgozik a portás-effektus, mindennek, csak szabadnak nem éreztem magam. 
Ha esetleg olvasóként kolléga keveredik ide, akkor gond nélkül kitalálhatja, hogy ki is volt az, aki eme gesztussal hazavágta a napomat.

(A kép alatti szöveget változatlanul hagytam ;) 
Ez még ma reggel készült, megörültem annak, hogy végre annyira süt a nap, hogy láthatom a saját árnyékomat...Átugrani ugyan nem sikerült... és most balra el, éljen a névnapi sushi :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése