Összes oldalmegjelenítés

2013. május 14., kedd

Az első...

Most nézem csak, hogy már két hét eltelt az előző bejegyzés óta, pedig én az hittem csak egy. Sok minden történt szokás szerint, még több fénykép készült, de most életem első futóversenyéről szeretnék beszámolni. 

Erre tulajdonképpen mindenféle felkészülés nélkül mentem el tegnap, 5 km, és hol máshol, mint az egyik kedvenc helyemen, a Slottskogenben. Az egészbe teljesen véletlenül keveredtem bele. Két hete voltam egy venezuelai vacsorán, ahová a csoporttársaim hívtak el. 

forrás
A többiek a Vårruset futóversenyről beszélgettek, ahová hatfős csapattal is lehet jelentkezni, négyen már megvoltak, és megkérdeztek engem is, hogy van-e kedvem beszállni, én meg rámondtam, hogy igen :) Hát így keveredtem én el életem első futóversenyére...A csapatban jelentkezésnek az az előnye, hogy kapunk egy piknikcsomagot... Csakhogy tegnap 9 fok volt és esett az eső...Hatra beszéltük meg a találkozót, és a 19:25-kor rajtoló csoportban voltunk, így indulásra már eléggé eláztunk, később sem lett jobb a helyzet*...De megcsináltuk! (Piknikezni meg valamikor máskor fogunk.)

Idén rendezték meg 25. alkalommal ezt a versenyt, és ez a leghosszabb nőknek szóló futóversenysorozat a világon :) Göteborgban ez még csak a 24. volt, viszont mindenki, aki beért a célba kapott egy érmet is, ezzel kihúzhatok egy tételt a bakancslistámról.


*az ázott-veréb külsőmtől inkább megkímélnek benneteket..

1 megjegyzés: