Összes oldalmegjelenítés

2012. május 4., péntek

Egy hét a városban: Budapest

Húsvétra hazautaztam Budapestre, és ott voltam egy hetet. Igyekeztem mindenkivel találkozni, sajnos most sem ment zökkenőmentesen, de talán előbb-utóbb belerázódom a szervezésbe és sikerül mindenkivel találkozni, úgy hogy az jó is legyen. Már akkor elhatároztam, hogy készítek képeket és írok róla bejegyzést, de viszonylag kevés kép született, amiből még kevesebb jó, ennek leginkább az az oka, hogy nem tudok még a városra úgy nézni, mint egy idegen vagy egy turista, vagy utazó ;), ezért inkább a cikis dolgokat szúrom ki...Azért itt van egy válogatás, hogy miket találtam érdemesnek fényképezésre...
Többször voltam vacsorázni is, egy kép ennek igazolására :)
Különböző tapas-ok a Passion-ből
Almás süti - kár, hogy nem emlékszem honnan...
Megvolt a szokásos köröm a fogorvoshoz is, akkor lőttem ezt a szép képet a Budapest szállóról, az épületet kiskoromtól kezdve imádom, mindig erre ment fel a hegyre a busz, ami az oviba vitt... Azóta titkos küldetésben jártam még egyszer a dokinál, aki megszabadított az alsó fogszabályzómtól. A felsőnek is meg vannak számlálva a hónapjai...vagyis nyár végére reklámmosolyom lesz :D
Budapest szálló

A lenti képeket random fotóztam a telefonommal, szóval rosszabb a minősége...és inkább csak a pillanatnyi érdekesség miatt kattintottam...
Zugló - figyelmeztetés
XII. kerület...Vajon hová nyílik az ajtó?
Felirat az ajtón
Csajok, ez még jól jöhet nekünk ;)

Dunakorzó

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése