Összes oldalmegjelenítés

2015. január 4., vasárnap

Az első (hét)

Ahogy az év első (nem igazi ;) ) bejegyzésében mutattam a 'photo-a-day' kihívás hetire változott, úgyhogy én is igyekszem hetente legalább egyszer posztolni majd. Bár szilveszterkor szokás szerint nem csináltunk semmit, nem sikerült aznap teljesíteni a kihívást, de tegnap hazafelé úton dupláztam is, sőt tulajdonképpen tripláztam: 
 Harmadikán jöttünk vissza a Mátrából, sok fény már délután kettőkor sem volt.
A pénteki és szombati kihívást pedig egyszerre teljesítettem, az új bőröndöm és én, még mindig a buszmegállóban. 

Zajt nem tudok fotózni, de amit legtöbbet hallottam ma és legjobban zavar az a redőnyünk nyikorgása ebben a szeles időben. Remélem hamarosan hozzászokom és/vagy gyengébben fúj a szél. 
Amúgy meg nem várom az év első hétfőjét, ami az első munkanap lesz...Hogy fogok én felkelni hajnali hétkor???

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése