Összes oldalmegjelenítés

2012. december 3., hétfő

Hello December!

Hosszú ideje nem írtam már megint és mentegetőzhetnék, hogy miért nem, de erre egyrészt senki nem kíváncsi, másrészt meg csak szimplán lusta voltam, bőven elég volt (és még most is elég) a nyelvtanfolyam és az arra való készülés. Most viszont leesett az első hó, amit muszáj volt megörökíteni a parkban. Persze ismét hoztam a formámat és pótakku nélkül mentem ki, úgyhogy szegény fókák és pingvinek megúszták a látogatasomat. Majd legközelebb :)

Kilátás a házunk 10. emeletéről
Alvhemsgatan
Lámpás a bolt előtt...
Meg egy másik bolt előtt...Ilyenkor az összes bolt előtt gyertya vagy mécses lobog...
Slottskogen, háttérben a Természettudományi múzuem
Havas csendélet, paddal
Háttérben az Annedal Kirka
Merre menjek?
Ha már emlegettem, hogy a suli miatt van kevés időm, akkor illik pár szót szólni róla, így az utolsó héten arról hogy milyen. Változatlanul élvezem és rettenetesen fáradt vagyok utána, a házi mennyisége inkább ne is beszéljünk.... A csoport létszáma a kezdeti 12 főről nyolcra csökkent, ami igazán kellemes :) Mostanra elég jól összeszokott a társaság is, kicsit sajnálom is, hogy már csak négyszer kell menni... 
Míg az első két hétben a daloknál az volt a feladat, hogy írjuk be a hiányzó szavakat, addig a múlt héttől nehezített pályán haladunk, és jegyzetelni kell a szöveget... Íme a mai...

Volt már olyan, aki meghallgatott egyet is a svéd dalok közül? :)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése